Hier dan eindelijk een aantal foto's... - Reisverslag uit Broek in Waterland, Nederland van Miu Berg - WaarBenJij.nu Hier dan eindelijk een aantal foto's... - Reisverslag uit Broek in Waterland, Nederland van Miu Berg - WaarBenJij.nu

Hier dan eindelijk een aantal foto's...

Door: Miu, Marieke en Alex

Blijf op de hoogte en volg Miu

08 Augustus 2007 | Nederland, Broek in Waterland

Ja, ja, jullie hebben er lang op moeten wachten, maar de wegwerp-camara's zijn eindelijk ontwikkeld en nu dan eindelijk de foto's die van onze reis zijn gemaakt. Er zit niet echt een chronologische volgorde in, maar het zijn wel allemaal hele leuke foto's...zegt een trotse vader ;-).

Veel kijkplezier...

Groetjes,
M&M&A

  • 09 Augustus 2007 - 18:00

    Tante Heleen:

    Dag lieve Miu,
    Wat leuk dat papa eindelijk allemaal foto's van jullie op de website heeft gezet. Natuurlijk zien we je nog veel liever in het echt :-) Je bent altijd zo lief aan het spelen!
    Tot snel maar weer!
    Dikke kussen van oom Martin, tante Heleen en Sophie

  • 13 Augustus 2007 - 19:14

    Sabina Kok:

    Lieve Marieke, Alex en Miu,
    Jullie zijn een geweldig mooi stel om te zien! En wat een verhalen. Ik liep een beetje achter met lezen, maar ik heb vanavond alles in één adem uitgelezen. Het zullen mijn mama-hormonen wel zijn, maar als ik naar jullie grijnzende koppies kijk, dan kan ook ik alleen maar stomzinnig grijnzen ;-)

    Ik wil Miu natuurlijk graag bewonderen, maar ik laat het even van jullie afhangen. Geniet van elkaar en hopelijk spreken we elkaar snel.

    x van Sabina

  • 14 Augustus 2007 - 19:29

    Oma Ineke:

    lieve Miu,
    Vanavond ging ik weer eens kijken en zag opeens allemaal foto's. Wat leuk om te zien. Vanmiddag zagen we je in 't echie, dat is veel leuker. Je zat (hing) in je autostoeltje te slapen. Je hebt nu weer eenzelfde shirtje als je nichtje Sophie gekregen (zien jullie dat eigenlijk wel?). Als je bij ons bent speel je erg lief. Jammer dat wij je nog niet mogen knuffelen, maar dat halen we over een paar maanden wel in. Het is heel leuk om te zien dat je meteen als je binnenkomt naar ons gaat zwaaien. Is dat een vorm van herkenning ? Wie weet.
    Groetjes van oma en opa uit Monnickendam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miu

Op deze site zetten wij een reisverslag van onze reis naar China om Miu op te halen. Groetjes, Marieke & Alex

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9284

Voorgaande reizen:

03 Juli 2007 - 20 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: