EINDELIJK...hier dan het eerste verslag - Reisverslag uit Beijing, China van Miu Berg - WaarBenJij.nu EINDELIJK...hier dan het eerste verslag - Reisverslag uit Beijing, China van Miu Berg - WaarBenJij.nu

EINDELIJK...hier dan het eerste verslag

Door: Miu, Marieke en Alex

Blijf op de hoogte en volg Miu

14 Juli 2007 | China, Beijing

Hoi daar in het verre Nederland,

Hier dan EEEEEINDELIJK het eerste deel van het verslag van onze reis. Het is wel even iets anders gelopen dan vooraf verwacht en geplant. Ik hoop dat wij jullie niet te erg in spanning hebben laten zitten!

Ten eerste wil ik nog even zeggen dat we niet op Vrijdag 20 juli aankomen, maar op donderdag 19 juli. Rond 18:35 zullen we landen op Schiphol en we zouden het leuk vinden wanneer jullie allemaal Miu een warm welkom komen heten.

Nou, dat is dat...hieronder het eerste deel van het verslag van onze reis...

Groetjes,
Miu, Marieke en Alex

  • 23 Juli 2007 - 07:50

    Bea:

    Hi daar... wat een geweldige meid! Ze heeft net als Bo haar vingertjes in haar mond schatting. Wat heftig zeg de eerste dagen in het ziekenhuis.... Gelukkig kunnen jullie nu van haar genieten. Veel liefs Bea

  • 08 Augustus 2007 - 20:29

    Albert:

    Beste Marieke en Alex,
    Geweldig om dit allemaal te zien. Roept weer veel herinneringen bij mij zelf op toen wij in China waren voor onze dochters. Dat komt zo weer heel dichtbij. De beelden en verhalen roepen veel herkenning bij mij op ! De emoties kan ik mij zo goed voorstellen. Fijn dat jullie nu weer in NL zijn met jullie prachtdochter. Hoop dat alles goed gaat. Heb dit allemaal gemist wegens mijn vakantie en nu net pas de website ontdekt, dus kan niet eerder reageren. In ieder geval heel veel geluk gewenst met Miu, Albert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miu

Op deze site zetten wij een reisverslag van onze reis naar China om Miu op te halen. Groetjes, Marieke & Alex

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 9290

Voorgaande reizen:

03 Juli 2007 - 20 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: